Tjejer är mesiga ;) (ibland)

Hopp nu har jag med gjort det. Och jag fattar inte vad alla gnäller om hela tiden, snack om att det ska göra så jävla ont och att vi killar aldrig skulle våga. Var ju inte farligt alls brände till lite bara sen gick det över väldigt fort. Om ni inte fattar så har jag låtit min tjej vaxa lite av mitt ena ben, eller ah var la mer jag som ville :P. Kan säga att jag  har ganska mycket hår på benen, de brukar kalla mig pudel eller gråttmänniska men kan säga en sak FAN vad lent det blev :D:D, nästan så man blir sugen på att göra hel benet, fast det kanske är bögigt? Kanske borde tästa det på de mer intima delarna? ;)

I alle fall, har du testat och tyckte du det gjorde ont? Svara med kommentar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback