Phuu!

Hemma från gymmet, jag gick in där för första gången på någon månad eller två. Kännde mig motiverad och gick fram till ett par väldigt lätta vikter, det känndes kalas bra så jag tog ett par tyngre. Och blev sjukt besviken för jag orkade fan ingen ting och armarna värkte med en gång, så jag gick ner i lobbyn och kolla och såg att det skulle börja ett spinning pass om tio minuter. Jag anmälde mig och gick öpp och satte mig på en cykel, instruktören kom fram till mig och fråga om jag kört mycket innan och jag förklara att det var min först gång och han sa att det inte är så farligt. Sen börja det och jag hörd instruktören säga ''Alla vet vad det står på schemmat idag va?, exakt det är ett intensiv pass idag!". Hopp kul tänkte jag, men jag klarade det, jag svettades som en viting i afrika, det var något av det jobbigaste jag gjort. Men nu är jag nöjd :) Och kan säga att det faktiskt var riktigt roligt. Någo folk borde testa.


Kommentarer
Postat av: schnygg

fräckt

2009-06-22 @ 19:52:39
Postat av: Becka

Tackar, tackar!

Själv är jag superförtjust i skor! Skulle kunna köpa nya hela tiden... :p

2009-06-22 @ 23:20:13
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback