Nytt PsP

Japp då var mitt nya psp färdigt. Jag var öppe hos en i högsbo höjd och köpte det, köndes la sådär när en stor tatuerad finne öppna dörren och bad mig komma in fort. Men det var väldigt fint (psp) och fick en hel del tillbehör så jag är nöj.
Fick:
  • 1x PsP basenhet
  • 3x Laddare (två billaddare)
  • 1x Spel (Fifa VM 2006)
  • 3x Filmer (Hulk, S.W.A.T., Charlie's Angels)
  • 1x Dockningsstation
  •  1x Fodral



Så nu satt jag i ungefär 1,5 timmar igår och försökte flasha skiten så jag kan spela alla homebrew etc, men mitt jävla vista ville inte skapa ett Magic Memory Stick (viktig del i flashningen, gör så pspt läser information där ifrån istället för sin egen disc) ordentligt så tog tid innan jag fick det att funka. Men nu fungerar det väldigt bra :) Ni som vet lite om psp flashning och så kan jag ju medela att jag nu kör på CFW 5.00 M33-6.


Någon som behöver hjälp med flashning behöver bara skriva en komentar så hjälper jag er.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Så fint älskliiing :D

2009-06-20 @ 18:00:39
URL: http://juicyfin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback