Morgon

Kort natt sömn, men vad gör det när älsklingen ringer och väcker en och solen skiner utanför? :D. Har en känsla att detta kommer bli en lång dag, kommer inte få vara med älsklingen idag häller :(. Sen imorgon börjag jag jobba, kl 08:00 på min skola. För övrigt mår jag bra förutom att jag är sket trött och saknar josse.

Nu är det 10.de dagen på mitt sommarlov och jag har i stort sätt inte gjort någon ting, får ångest när jag nu inte tar vara på lovet med tanke på att jag inte vill tillbaks till skolan (som jag ska på måndag) och jobba. Men vecka 30 bär det av till tyskland med josses familj :). Det komme nog bli väldigt roligt att se josse barndoms minnen och träffa hennes släckt.

Vad har ni gjort hitils under lovet? Lämna en komentar som svar.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag saknar dig jättemycket också älskling, lär bli en lång dag jaa :( men man får försöka tänka positivt :)Ses imorgon eller nåt hoppas jag? :D puss <3

2009-06-21 @ 13:43:06
URL: http://juicyfin.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jag har inte gjort ett skvatt, bara suttit hemma med hunden och gått ut och gått :P alla andra har ju vat borta eller gått i skolan när jag haft lov så har inte vart med så många. men hoppas på att mitt lov kommer blir mer händelse rikt :P

2009-06-21 @ 13:59:25
Postat av: Hanna A

Jag har typ inte gjort nåt, bara jobbat och sovit :/ promenerat med ankan också förstås men annars inte mycket.

2009-06-24 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback