Första dan på jobbet.

Då var första dagen på jobbet avklarad. Det började med att jag sneglade on på kontoret vid 9 tiden imorse, och det började med en massa snack. Sedan efter det fick jag i uppgift att lägga på en master kopia av ett operativ system på nya hårddiskar som skulle till en av dator salarna på skolan, samanfatta att jag skulle lägga in en massa filer från en dator till flera olika andra. Efter detta skulle vi gå ner till den salen och se till att allt funka som det ska med det vi hade gjort, och detta tog ungefär 2 timmar så det var la  i stort sätt allt jag han göra på jobbet idag :P. sen var jag iväg en timma och åt lunch med mamm, tack för lunchen mamma :)

Hitta en bild på kontoret och min arbetsledare på skolans hemmsida, Rickard heter han.

 
(hoppas han inte har något emot att hamna på min blogg :P)

Dagens fråga, Vilken skola går du på?: svara med kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback