Hemma igen

Nu är jag hemma igen i stan och har bollen med mig, och det är SJUKT JÄVLA varmt. Det är så varmt så jag vet vet var jag ska ta vägen, och båda jagoch bollen är på mys humär men det är för varmt för något intimt över huvud taget :P Imogron ska min lilla katt kastreras :( jag hoppas han blir som han var innan för jag älskar honnom och hans personlighet otroligt mycket.

Igår fick jag och josse för oss att tälta så det gjorde vi. Vi fick hjälp med tältet av hennes föräldrar utan att vi bad om det, värka som de verkade tycka det var roligare än vad vi tyckte :P men det blev mysigt ändå och inte lika varmt ute i ett tält som innen i ett jävla hus. Fast det var inte så mysigt på morgonen när solen stod på för fulla muggar, ja ja det blev bra ändå.

Nu ska jag och josse försöka ''sova'' igen för upp tidigt imorgon med glenn till sjukan. Ha det fint

Dagens fråga: Är inte min katt otroligt söt? Svara med kommentar:

Kommentarer
Postat av: Nudel

Din katt e söt... Men min e sötare ;D

2009-07-06 @ 01:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback